آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»چاپ»دستگاه چاپ بنر
دستگاه چاپ بنر-pic1

دستگاه چاپ بنر

شرکت 4خرید در حوزه خدمات چاپ،فروش انواع دستگاه های چاپ بنر،دستگاه بنر کارکرده،ملزومات چاپ،مرکبات چاپ، قطعات یدکی دستگاهها، و ... فعالیت دارد.
این شرکت کار خود را از سال 1383 شروع کرده و در حال حاضر بزرگترین شرکت وارد کننده دستگاه های چاپ و خدمت رسانی آن در سطح خاورمیانه می باشد.این شرکت مفتخر است که امروزه در هر کجای ایران و یا کشورهای خاورمیانه که باشید می توانید به راحتی عضو خانواده ی بزرگ 4خرید شوید و از امکانات این شرکت بهره مند گردید.
با گسترش این شاخه از صنعت چاپ در حال حاضر امکان چاپ بسیاری از تبلیغات محیطی با این تکنولوژی و بر روی انواع متریال مانند: بنر، فلکس، وینیل، مش و بک لایت فراهم شده است.
دستگاه چاپ اکوسالونت با کیفیت چاپ بالا و تا عرض 320 سانتی متر امکان چاپ با کیفیت در تیراژ های مختلف بر روی انواع متریال را برای مشتریان فراهم نموده است.با توجه به مزیت های جوهر اکوسالونت و استفاده از دستگاه با هد اپسون و همچنین قابلیت چاپ بر روی متریال های مختلف چاپی از جمله بنر گزینه بسیار مناسبی برای مشتریانی است که نیازمند چاپ با کیفیت بسیار بالا و در سایز های بزرگ می باشند. این روش چاپ با توجه به کیفیت بالای آن و پوشش مناسب جزئیات تصویر معمولا مصارف ایندور دارند و در فواصل کم نیز کیفیت قابل ملاحظه ای عرضه می کنند و با توجه به ویژگی های آن برای سازه های نمایشگاهی مناسب و پرکاربرد می باشد.
برای مشاهده دستگاههای چاپ بنر،دستگاه چاپ بنر کارکرده،ملزومات چاپ و مرکبات چاپ میتوانید به وب سایت این شرکت به آدرس
http://www.4kharid.ir
مراجعه نمایید.
تلفن تماس : 02144293949

ایمیل:
دفتر مرکزی : تهران - بزرگراه جلال آل احمد - بین شیخ فضل ا... و یادگار امام - چهار راه آریافر - پلاک ۳۱۵

دستگاه چاپ , دستگاه چاپ بنر, دستگاه چاپ بنر دست دوم , دستگاه بنر کار کرده, بهترین بنر, قیمت دستگاه بنر, قیمت دستگاه چاپ بنر, فروش دستگاه چاپ بنر, دستگاه چاپ بنر نقدی, دستگاه چاپ بنر اقساطی, فروش دستگاه چاپ بنر, فروش دستگاه چاپ بنر اقساطی, دستگاه چاپ بنر زار, دستگاه چاپ بنر کونیکا, بنر xaar konika ،جوهر چاپ, اوت دور ،دستگاه چاپ بنر, مرکبات چاپ،ملزومات چاپ, Xaar 128


آگهی دهنده: 4kharid
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - چاپ در تهران
آدرس: تهران - بزرگراه جلال آل احمد - بين شيخ فضل ا... و يادگار امام - چهار راه آريافر - پلاک ۳۱۵
قیمت: تماس بگیرید
به روز شده در:۱۳۹۵/۵/۲۳
بازدید: 287 بار
ایمیل: