آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
کارت RFID -pic1

کارت RFID

چاپ پارت در ادامه توسعه نظر به کاربرد کارت‌ها در زندگی امروزه و نیاز کشور به تولیدکنندگانی با قابلیت تولید مناسب بر اساس استانداردهای معتبر جهانی، با نصب ماشین چاپ دو ورقی چهار رنگ افست خشک و تجهیزات تکمیلی تولید کارت‌های چند لایه و شخصی‌سازی کارت، ساخت سازندگان پر آوازه از کشورهای آلمان، ژاپن و تایوان، مجموعه ای منسجم جهت تولید کارت های چند لایه پلیمری و سلولزی در کنار واحد چاپ صنعتی تجهیز نموده است.

مسئولیت پذیری، ارائه خدمات تخصصی، و تعهد به رعایت حقوق مشتریان از باورهای پرسنل و مدیران این مجموعه بوده و در این راستا حداکثر توان خود را به کار خواهند بست تا خدماتی درخور و ارزنده به مشتری ارائه نمایند.
کارت RFID یکی از محصولات این مجموعه می باشد که در زیر می توانید بیشتر با آن آشنا شوید.
نوع فناوری استفاده شده جهت خواندن کدها : یکی از مهمترین تفاوت های کد میله ای و RFID ، تبعیت کدهای میله ای از فناوری موسوم به " خط دید " است . این بدان معنی است که یک دستگاه اسکنر لازم است کد میله ای را ببیند تا بتواند آن را بخواند . بنابراین لازم است برای خواندن یک کد میله ای ، کد مورد نظر در دید اسکنر قرار بگیرد .
در مقابل ، شناسایی مبتنی بر فرکانس رادیویی به "خط دید " نیاز ندارد. تا زمانی که تگ های RFID در محدوده قابل قبول کد خوان باشند ، امکان خواندن آنان وجود خواهد داشت .


آگهی دهنده: part
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - چاپ در تهران
آدرس: سهروردی شمالی خیابان هویزه خیابان سهند پلاک 10 برج فراز واحد سوم شمالی
به روز شده در:۱۳۹۶/۶/۷
بازدید: 204 بار
ایمیل: